fbpx

Regulamin newslettera

§1
Informacje ogólne
  1. Regulamin Newslettera określa zasady i warunki dostarczania treści cyfrowych przez: Agnieszkę Piotrowską prowadzącą działalność pod nazwą Harmony Leadership Agnieszka Piotrowska, ul. Bajeczna 14/9, 31-566 Kraków, NIP: 6842104938, która działa pod adresem internetowym: https://agnieszkapiotrowska.pl
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
  1. Dostawca treści cyfrowych – Harmony Leadership Agnieszka Piotrowska, ul. Bajeczna 31-566 Kraków, /należy wpisać dokładny adres, NIP, e-mail/;
  2. Newsletter – treść cyfrowa rozumiana na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta, która zawiera informacje handlowe dotyczące bieżącej działalności Dostawcy treści cyfrowych;
  3. Konsument – osoba fizyczna, która zawiera z Dostawcą treści cyfrowych umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  4. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, która prowadzi we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i zawarła ona z Dostawcą treści cyfrowych umowę, która jest w sposób bezpośredni związana z jej działalnością gospodarczą, nieposiadającą jednak dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej;
  5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednosta organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
  6. Subskrybent – konsument, przedsiębiorca albo przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawarł z Dostawcą treści cyfrowych umowę o dostarczenie newslettera;
  7. Umowa o dostarczenie newslettera – umowa o dostarczenie treści cyfrowych w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, polegająca na nieodpłatnym dostarczeniu przez Dostawcę treści cyfrowych – Subskrybentowi newslettera na czas nieoznaczony w zamian za dostarczenie danych osobowych Dostawcy treści cyfrowych przez Subskrybenta;
  8. Umowa o dostarczenie towaru cyfrowego – to umowa o dostarczenie treści cyfrowych w rozumieniu przepisów ustawy o prawach konsumenta polegająca na dostarczeniu przez Dostawcę treści cyfrowych konsumentowi, przedsiębiorcy lub przedsiebiorcy na prawach konsumenta treści cyfrowej w zamian za zawarcie umowy o dostarczenie newslettera albo zapłatę ceny;
  9. Treść cyfrowa – to dane wytwarzane i przetwarzane w postaci cyfrowej;
  10. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca konsumentowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej. Wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowaników tej usługi, inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej;
  11. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta;
  12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  13. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku kodeks cywilny
§ 3
Wymagania techniczne
  1. Do korzystania ze strony: jak i newslettera niezbędny jest dostęp do sieci internet wraz z urządzeniami pozwalającymi na korzystanie z niej tj. aktualny systemu operacyjnego, aktualnej przeglądarki internetowej, ponadto należy posiadać aktywne konto poczty elektronicznej. Niekiedy niezbędne jest posiadanie programów komputereowych umożliwiających odczytywanie plików zapisanych w formacie .pdf, .docx.
  2. Ze strony: https://agnieszkapiotrowska.pl należy korzystać zgodnie z przepisami prawa powrzechnie obowiązującego oraz pamiętać, że dostarczanie treści o charakterze bezprawnym jest zabronione.
§ 4
Informacja o prawach autorskich
  1. Należy pamiętać, iż elementy składowe newslettera, jak i pozostałe elementy występujące na stronie: https://agnieszkapiotrowska.pl podlegają ochronie prawnej w szczególności ustawie z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

§ 5
Umowa o dostarczanie treści cyfrowych
    1. Może mieć ona charakter nieodpłatny polegający na zawarciu umowy o dostarczenie newslettera, poprzez wejście na stronę: https://agnieszkapiotrowska.pl wpisanie w przeznaczonym do tego formularzu aktywnego adresu poczty elektronicznej oraz zaznaczeniu oświadczenia o wyrażeniu zgody na otzrymywanie newslettera po zapoznaniu się i zaakceptowaniu postanowień regulaminu i polityki prywatności oraz potwierdzeniu zgody na otrzymywanie newslettera. Potwierdzenie zgody jest równoznaczne z zawarciem umowy o dostarczenie towaru cyfrowego i newslettera.
    1. Może mieć charakter odpłatny polegający na braku zawarcia umowy o dostarczenie newslettera. W tym celu należy skontaktować się z Dostawcą treści cyfrowych w celu indywidualnego uzgodnienia warunków umowy dostarczenia towaru cyfrowego.
§ 6
Umowa o dostarczanie newslettera
  1. Zawarcie umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci newslettera jest bezpłatne. Jednak z tytułu zawarcia tej umowy dostarczasz swoje dane osobowe i wyrażasz zgodę na przesłanie newslettera.
  2. Zawarcie umowy odbywa się poprzez wejście na stronę: https://agnieszkapiotrowska.pl wpisanie w przeznaczonym do tego formularzu aktywnego adresu poczty elektronicznej oraz zaznaczeniu oświadczenia o wyrażeniu zgody na otzrymywanie newslettera po zapoznaniu się i zaakceptowaniu postanowień regulaminu i polityki prywatności oraz potwierdzeniu zgody na otrzymywanie newslettera. Potwierdzenie zgody jest równoznaczne z zawarciem umowy o dostarczenie newslettera. Umowa ta jest zawarta na czas nieoznaczony.
  3. Jeżeli zapis do newslettera zostanie potwierdzony oznacza to, wyrażenie zgody na wysyłanie informacji marketingowych i handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgody na marketing bezpośredni przez używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących.
  4. Newsletter nie podlega aktualizacji, a termin jego dostarczania zależy od Dostawcy treści cyfrowych.
  5. Dostarczanie newslettera następuje za pomocą poczty elektronicznej pod adres wskazany przez Subskrybenta.
  6. Subskrybent może w każdym czasie i bez podania przyczyny wypowiedzieć umowę o dostarczenie newslettera ze skutkiem natychmiastowym. Ponadto Subskrybent będący konsumentem albo przedsiębiorcą na prawach konsumenta może odstąpić od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
  7. Odstąpienie od umowy o dostarczenie newslettera albo wypowiedzenie takiej umowy wymaga złozenia Dostawcy treści cyfrowych oświadczenia poprzez kliknięcie w link, który daje możliwość rezygnacji z newslettera, znajduje się on w każdej wiadomości zawierającej newsletter albo przesłaniu drogą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu od umowy o dostarczenie newslettera bądź wypowiedzeniu tejże umowy w postaci oświadczenia przesłanego wiadomością elektroniczną. W momencie otrzymania w/w oświadczenia Dostawca treści cyfrowych niezwłocznie wstrzymuje jego dostarczanie.

§ 7 
Postępowanie reklamacyjne

  1. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy o dostarczenie treści cyfrowych w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania przyczyn. Należy w tym celu przekazać stosowne oświadczenie Dostawcy treści cyfrowych. Odstąpienie od umowy oznacza również rezygnację z otrzymywania newslettera.
  2. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera niezależnie od odstąpienia od umowy klikając w link, który jest przeznaczony do tego celu i zamieszczany jest w każdej wiadomości typu newsletter.
  3. Dostawca treści cyfrowych ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowych w tym newslettera, który istniał w chwili jej dostarczenia oraz ujawnił się w ciągu dwóch lat od tego momentu. W powyższym przypadku zastosowanie ma ustawa o prawach konsumenta.
  4. Dostawca treści cyfrowych ma obowiązek dostarczyć konsumentowi, przedsiębiorcy na prawach konsumenta treści cyfrowe w tym newsletter zgodne z umową. Zgodność ta oceniana jest na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta.
  5. W sytuacji, w której treści cyfrowe w tym newsletter są niezgodne z umową, konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
  6. Jeżeli treści cyfrowe w tym newsletter są niezgodne z umową konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy gdy:

    – doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;

    – Dostawca treści cyfrowych nie doprowadził treści cyfrowych lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie zgodnie z zapisem art. 43 m ust. 4 ustawy o prawach konsumenta;

    – brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal mimo, że Dostawca treści cyfrowych próbował doprowadzić do ich zgodności z umową;

    – brak zgodności treści cyfrowych lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia odstąpienie od umowy;

    – z oświadczenia Dostawcy treści cyfrowych lub okoliczności wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta;

    1. W razie niezgodności treści cyfrowych lub usłuch cyfrowych z umową konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznje, bądź za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia, w formie w jakiej została złożona.
  7.  
§ 8
Pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń i rozpatrywania reklamacji 
  1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń, jak i rozpatrywania reklamacji.
  2. W szczególności może zwrócić się do: stałego polubownego sądu konsumenckiego, wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej lub skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której statutowe zadania polegają na ochronie konsumentów. Dodatkowo pod adresem: https://ec.europa.eu/consumer/odr/ może skorzystać z platformy ODR, która umożliwia rozstrzyganie sporów pomiędzy konsumentami,a przedsiębiorcami.
§ 8
Przetwarzanie danych osobowych
  1. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się na stronie: https://agnieszkapiotrowska.pl w zakładce dotyczącej Polityki prywatności.

§ 10
Zmiana regulaminu newslettera
  1. Może nastąpić gdy:

    – ulegną zmianie przepisy prawa powszechnie obowiązującego w zakresie w jakim modyfikować one będą treść niniejszego regulaminu, bądź będą one nakładać określone obowiązki na Dostawcę treści cyfrowych;

    – niniejszy regulamin będzie wymagał modyfikacji ze względu na zrozumienie jego treści;

    – wprowadzenie nowych lub modyfikacja istniejących systemów służących do obsługi newslettera i funkcjonalności storny internetowej: https://agnieszkapiotrowska.pl .

    1. Wszelakie proponowane zmiany zostaną przesłane na adres e-mail podany przez Subskrybenta.
    2. Brak ich akceptacji skutkuje możliwością rezygnacji z newslettera.
    3. Dokonane zmiany obowiązują, jeżeli w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o nich Subskrybent nie wypowiedział zawartej z Dostawcą treści internetowych umowy.

     

Scroll to Top